22. 4. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Také byste někdy rádi pracovali „Po Americku“? V Americe je vše větší, lepší, výkonnější, dokonalejší, tak proč nezačít dělat věci přesně tak, jak to dělají Američané s vírou, že pak nám bude mnohem lépe.
14. 4. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Přichází doba, kdy zaměstnanci žádají o změnu podmínek a často také zvýšení platu? Jak správně reagovat? Jak zaměstnanci odpovědět, a na co si dát pozor? To, a další, se dozvíte v našem novém videu.
31. 3. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
V prvním díle našeho seriálu jsme si popsali „první pomoc“ v případě neúspěchu projektu vůči týmu. Pokud se nám tato pomoc podařila, je tým sice stále frustrován, ale už ne tak moc, a hlavně už není konsternovaný. Právě nyní je čas na to, abychom neúspěchu využili v jeho prospěch. Že to nejde? Ale samozřejmě, že ano.
24. 3. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Jak efektivně přijímat a poskytovat zpětnou vazbu? To se musí naučit každý sám, ale několik tipů se dozvíte z našeho videa.
17. 3. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Problémem služeb odborných poradců je, že pro řadu firem je špatně představitelný mechanismus jejich nákupu, a vlastně i výběru dodavatele. Jak nakupovat služby odborného poradenství? V následujícím textu vám ukážeme, jak na to s poradci portálu Firemní sociolog.
10. 3. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
…myši mají pré, říká přísloví a nemýlí se. Když manažer není delší dobu v práci, nemusí to nutně znamenat, že morálka poleví, a že pak bude mít pocit, že se vlastně ani vracet nemusel. Období bez nadřízeného není snadné, ale lze je přežít a lze se na ně připravit.
17. 2. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Nikdo ho nemá rád, nikdo ho nechce, přesto byl, a vždy bude zde. Neúspěch projektu se může podepsat na morálce vašeho týmu více, než cokoli jiného. Ale může vás i stmelit, záleží na tom, jak se k němu postavíte.
27. 1. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Přesvědčení, motivovaní a spolehlivě pracující lidé nejsou něco, co by vzniklo samo. Je potřeba na nich neustále pracovat, a i když motivace je ve výsledku souhrou mnoha okolností, zcela klíčovou úlohu v ní hraje přímý management.
13. 1. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Sdělovat nepříjemné skutečnosti je nutnou prací každého manažera. Jak to dělat tak, aby tato práce byla efektivní, smysluplná, a současně aby se nikoho z těch, kterých se týká, nepoškozovala? To vše se dozvíte v našem krátkém videu
6. 1. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Paní Jana je naše pracovnice již patnáct let. Posledních deset je na pozici samostatné referentky , kde zodpovídá za důležitou administrativu. S její prací jsme velice spokojeni, má ale bohužel jednu velmi nepříjemnou vlastnost – neustále šíří pomluvy. A ty nám kazí práci. Nevíme, co máme dělat.
Strana 17 z 22
Nastavení cookies