Poradenský den (PD) je individuální setkání poradce a klienta (tzv. Cílové osoby). Účelem je intenzivní, individuální cestou podpořit cílovou osobu v zadaném tématu formou diskuse jeden na jednoho. Na rozdíl od koučinku je cílem PD předat klientovi know-how a praktické informace, a reagovat z pozice odborníka na klientovu dosavadní práci.
Realizaci PD předchází klientem, resp. Cílovou osobou schválená anotace, a jeho výstupem je poradenská zpráva pro cílovou osobu a klienta. Délka je typicky 5 hodin čistého času (běžně od 9:00 do 14:30 s přestávkami). PD se koná u klienta, nebo na klientem určeném místě, v některých případech na „neutrální půdě“ dle společné dohody.
Zvláštním typem poradenského dne je dělený poradenský den, který je typicky určen pro účastníky vzdělávání nižšího managementu, a doplňuje (někdy nahrazuje) rozvojový workshop. Účelem děleného dne je poskytnout rychlou poradenskou podporu v daných tématech účastníkům vzdělávání formou jeden na jednoho, ale po omezenou dobu; standardně 1 hodiny na účastníka. Obvykle se věnujeme pouze jednomu, nejvýše dvěma problémům. Za jeden den jsme takto schopni pracovat nejvýše se čtyřmi cílovými osobami.
Zajímají vás naše služby? Kontaktujte nás, rádi vám poradíme, zpracujeme nabídku, zodpovíme každou otázku.