13. 1. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Sdělovat nepříjemné skutečnosti je nutnou prací každého manažera. Jak to dělat tak, aby tato práce byla efektivní, smysluplná, a současně aby se nikoho z těch, kterých se týká, nepoškozovala? To vše se dozvíte v našem krátkém videu
6. 1. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Paní Jana je naše pracovnice již patnáct let. Posledních deset je na pozici samostatné referentky , kde zodpovídá za důležitou administrativu. S její prací jsme velice spokojeni, má ale bohužel jednu velmi nepříjemnou vlastnost – neustále šíří pomluvy. A ty nám kazí práci. Nevíme, co máme dělat.
23. 12. 2013 PhDr. Vojtěch Bednář
Začátek nového roku je pro řadu firem dobou, kdy rozhodují o vzdělávání pro následující období. Poradci portálu Firemní-sociolog.cz připravují odborné semináře pro management a vedení firem v oblastech sociálních dovedností, vedení lidí a managementu vztahů. Proto je právě nyní vhodná doba říct, proč si objednat seminář právě od nás
9. 12. 2013 PhDr. Vojtěch Bednář
Vánoce jsou svátky klidu, míru… a řady problémů, které jinak neřešíme, nebo které jsou pro většinu vedoucích jinak spíše okrajovou záležitostí. Jedním z nich je otázka obdarovávání zaměstnanců. Jak dát dárek tak, aby měl smysl, pomáhal, a neuškodil?
2. 12. 2013 PhDr. Vojtěch Bednář
Výpadek hotovosti je pro každou firmu nepříjemná situace, ať už funkčně, nebo manažersky. Co však dělat s tím, když nemáme peníze, a musíme to říct lidem? I z tak nepříjemné situace lze naštěstí vyjít posílen.
18. 11. 2013 PhDr. Vojtěch Bednář
Ať je krize, nebo řádí konjunktura, umění domluvit se se zaměstnanci představuje klíčovou část konkurenceschopnosti každé firmy. Problém je, že řada podnikatelů přistupuje ke svým podřízeným stále spíše jako k lidským zdrojům, než lidem. A odborné poradce vnímá jako nástroj na jejich zpracování.
11. 11. 2013 PhDr. Vojtěch Bednář
Existuje malé množství těch, kteří jsou pro své okolí přirozenými autoritami. Nemusí nic zlepšovat, optimalizovat, o své autoritě nemusí ani přemýšlet, protože jí jednoduše mají od přírody. A pak jsou všichni ostatní.
Vzdělání za které si platíte je pro vás výhodnější než to z dotací. Máte lepší představu o jeho náplni i obsahu. Více kontrolujeme jeho výsledky. Efektivněji naplňujete čas, zajímáte se o osobnosti lektorů i metodiků. Jste skutečnými klienty, ne pacienty na Evropských kapačkách.
21. 10. 2013 PhDr. Vojtěch Bednář
Před nedávnem jsem se pracovně zúčastnil jisté debaty několika personalistů, z povězme střeních firem. A ačkoli se tato debata nesla v příjemném, neformálním prostředí, přinesla mi zajímavou otázku
…náš tým pracoval na svěřeném úkolu. Dělali jsme, co jsme mohli. Dokud všechno šlo, byli jsme motivovaní a vše fungovalo přesně, jak mělo. Pak se ale něco stalo, a nás postihla blbá nálada. Náš projekt se prostě zastavil.
Strana 18 z 22
Nastavení cookies