2. 12. 2012 PhDr. Jan Drahoňovský
Knihu Davida Allena „Mít vše hotovo“ jistě nemusím blíže představovat. Pojďme se mírně kriticky podívat na přednosti i záludnosti této moderní metody time-managementu nebo sebeřízení, která si mezi manažery našla u nás mnoho příznivců.
18. 11. 2012 PhDr. Jan Drahoňovský
Jistě jste si mnohokrát všimli, že v pracovních kolektivech, kde je zhruba stejný počet mužů a žen podobného věku, bývá atmosféra velmi tvůrčí, jiskrná a radostná. Tentokrát se nebudu zabývat problémem, spíše zajímavým fenoménem, bez něhož by spousta lidí chodila do zaměstnání jen s velkým přemáháním.
5. 11. 2012 PhDr. Jan Drahoňovský
Každý z nás asi touží po růstu a zdokonalování sebe sama. Po tom, aby odváděl kvalitní práci a byl přijímán lidmi, které považuje za důležité. S tím se pojí hodnocení sebe sama. Byla vaše poslední prezentace skvělá nebo to byl propadák? Dokážete lidi nachnout, pokárat, vést? A daří se vám vytvářet dojem, který chcete? Lehce bychom se v tom mohli ztratit.
28. 10. 2012 PhDr. Jan Drahoňovský
V minulém díle jsme si ukázali, jak porada nemá vypadat a stanovili si pár zásad pro její vedení. Nyní se budeme věnovat struktuře, tedy co by v poradě mělo zaznít a v jakém pořadí.
22. 10. 2012 PhDr. Jan Drahoňovský
Jistě se vám už někdy přihodilo, že jste odcházeli z porady naštvaní k nepříčetnosti, ačkoli se původně mělo jednat jen o rutinní jednání. Anebo naopak znudění a znechucení z promarněného času. Správně vést poradu je dovednost, kterou byste rozhodně neměli podcenit.
Strana 6 z 6
Nastavení cookies