Články PhDr. Jana Drahoňovského

Potřebujete mít vše hotovo?

2. 12. 2012   PhDr. Jan Drahoňovský

Knihu Davida Allena „Mít vše hotovo“ jistě nemusím blíže představovat. Pojďme se mírně kriticky podívat na přednosti i záludnosti této moderní metody time-managementu nebo sebeřízení, která si mezi manažery našla u nás mnoho příznivců. 

Když to na pracovišti eroticky jiskří

18. 11. 2012   PhDr. Jan Drahoňovský

Jistě jste si mnohokrát všimli, že v pracovních kolektivech, kde je zhruba stejný počet mužů a žen podobného věku, bývá atmosféra velmi tvůrčí, jiskrná a radostná. Tentokrát se nebudu zabývat problémem, spíše zajímavým fenoménem, bez něhož by spousta lidí chodila do zaměstnání jen s velkým přemáháním.

Zlatá pravidla sebehodnocení

5. 11. 2012   PhDr. Jan Drahoňovský

Každý z nás asi touží po růstu a zdokonalování sebe sama. Po tom, aby odváděl kvalitní práci a byl přijímán lidmi, které považuje za důležité. S tím se pojí hodnocení sebe sama. Byla vaše poslední prezentace skvělá nebo to byl propadák? Dokážete lidi nachnout, pokárat, vést? A daří se vám vytvářet dojem, který chcete? Lehce bychom se v tom mohli ztratit.

Aby porada nebyla zbytečná - část II

28. 10. 2012   PhDr. Jan Drahoňovský

V minulém díle jsme si ukázali, jak porada nemá vypadat a stanovili si pár zásad pro její vedení. Nyní se budeme věnovat struktuře, tedy co by v poradě mělo zaznít a v jakém pořadí.

Aby porada nebyla zbytečná - část I

22. 10. 2012   PhDr. Jan Drahoňovský

Jistě se vám už někdy přihodilo, že jste odcházeli z porady naštvaní k nepříčetnosti, ačkoli se původně mělo jednat jen o rutinní jednání. Anebo naopak znudění a znechucení z promarněného času. Správně vést poradu je dovednost, kterou byste rozhodně neměli podcenit.


© 2022 Firemní sociolog | ISSN 1805-6520