11. 11. 2013 PhDr. Vojtěch Bednář
Existuje malé množství těch, kteří jsou pro své okolí přirozenými autoritami. Nemusí nic zlepšovat, optimalizovat, o své autoritě nemusí ani přemýšlet, protože jí jednoduše mají od přírody. A pak jsou všichni ostatní.
Když jsme zde publikovali první díl seriálu o tom, jak posílit autoritu (otevřete si jej klepnutím zde), sklidili jsme řadu ohlasů. Naprostá většina z nich si ho cenila a řada volala po dalším pokračování. Právě dnes vám je přinášíme, ještě než se do něj začtete bychom vám ale rádi dali „návod k použití“.
Lidskou autoritu nedělá jeden element. Je vždy výsledkem kombinace celé řady okolností a faktorů. Vzhled, o kterém jsme hovořili posledně je jistě důležitý, je ovšem jen právě jedním z mnoha. Komunikace s lidmi je také velmi podstatná (budeme o ní hovořit příště), avšak ani ona není vše bez elementárních parametrů chování. Základních výchozích kamenů, bez kterých je jakákoli vnější podoba jen prázdnou slupkou, a i nejvznosnější slova jen neuvěřitelnou blamáží. Právě proto se dnes budeme zabývat tím, co stojí bezprostředně za vzhledem manažera. Budeme hovořit o základních parametrech jeho chování. Článek si přečtěte klepnutím na tento odkaz.